Porządek obrad
3.
Informacja o działalności Gminnej Biblioteki Publicznej w 2024 roku.
4.
Informacja o działalności Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2024 roku.
5.
Informacja o działalności Gminnego Ośrodka Kultury w 2024 roku.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej w 2025 r. dla Powiatu Poznańskiego.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla Miasta Poznania na dofinansowanie oferty edukacyjnej w obszarze samorządowego szkolnictwa podstawowego, z której korzystają mieszkańcy Gminy Komorniki na 2025 rok.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Komorniki w rejonie ulic Polnej i Księdza Malinowskiego - etap 1.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Plewiska w rejonie ulicy Promykowej.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XII/118/2024 Rady Gminy Komorniki z dnia 28 listopada 2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na wynajem w drodze bezprzetargowej nieruchomości znajdującej się w budynku Ośrodka Zdrowia przy ul. Zakładowej 7/11 w Komornikach na okres do 3 lat.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Komorniki w rejonie ulic: Poznańskiej i Wąskiej.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Komorniki, w rejonie ulic Staszica, Fabianowska i Polna.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Komorniki w rejonie ulic: Wierzbowej, Pańskiej i Św. Rocha.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Wiry w rejonie ulic Zespołowa i Kpt. Antoniego Szyftera.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami dla Gminy Komorniki na lata 2025-2028.
16.
Informacja Zastępcy Wójta Gminy Komorniki o inwestycjach i remontach na terenie Gminy.
17.
Informacja o interpelacjach i zapytaniach.
18.
Wolne głosy i wnioski.