« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad.

2. Stwierdzenie quorum.

3. Informacja o działalności Gminnej Biblioteki Publicznej w 2024 roku.

4. Informacja o działalności Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2024 roku.

5. Informacja o działalności Gminnego Ośrodka Kultury w 2024 roku.

6. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej w 2025 r. dla Powiatu Poznańskiego.

7. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla Miasta Poznania na dofinansowanie oferty edukacyjnej w obszarze samorządowego szkolnictwa podstawowego, z której korzystają mieszkańcy Gminy Komorniki na 2025 rok.

8. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Komorniki w rejonie ulic Polnej i Księdza Malinowskiego - etap 1.

9. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Plewiska w rejonie ulicy Promykowej.

10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XII/118/2024 Rady Gminy Komorniki z dnia 28 listopada 2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na wynajem w drodze bezprzetargowej nieruchomości znajdującej się w budynku Ośrodka Zdrowia przy ul. Zakładowej 7/11 w Komornikach na okres do 3 lat.

11. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Komorniki w rejonie ulic: Poznańskiej i Wąskiej.

12. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Komorniki, w rejonie ulic Staszica, Fabianowska i Polna.

13. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Komorniki w rejonie ulic: Wierzbowej, Pańskiej i Św. Rocha.

14. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Wiry w rejonie ulic Zespołowa i Kpt. Antoniego Szyftera.

16. Informacja Zastępcy Wójta Gminy Komorniki o inwestycjach i remontach na terenie Gminy.

17. Informacja o interpelacjach i zapytaniach.

18. Wolne głosy i wnioski.

19. Komunikaty.

20. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej